REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Bochnia Dworzec Kolejowyinwestycja
Pokaż inwestycję
Bochnia Dworzec Kolejowy
Bochnia, Poniatowskiego
To pewne! Będzie drugi tunel pod Łodzią. Kilka dni od ogłoszenia przetargu na budowęartykuł
Pokaż artykuł
To pewne! Będzie drugi tunel pod Łodzią. Kilka dni od ogłoszenia przetargu na budowę
Budowa drugiego tunelu kolejowego pod Łodzią – dla Kolei Dużych Prędkości – staje się faktem. Właśnie podpisano umowę na budowę komór, od których zacznie się jego drążenie. W najbliższych dniach ma zostać też ogłoszony przetarg na wykonanie samego tunelu.
Nowe stacje II linii metra – kolejny etap pracartykuł
Pokaż artykuł
Nowe stacje II linii metra – kolejny etap prac
Trwa budowa trzech stacji warszawskiego metra. Obecny etap prac na ostatniej części M2 obejmuje perony, tunele i stację techniczno-postojową Mory, z której będą ruszały pociągi.
Co słychać na budowie trzech ostatnich stacji II linii metra i STP Mory? [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie trzech ostatnich stacji II linii metra i STP Mory? [FILM]
Trwa budowa ostatnich trzech stacji drugiej linii warszawskiego metra. Obecny etap prac na ostatniej części M2 obejmuje perony, tunele i stację techniczno-postojową Mory, z której będą ruszały pociągi.
FARMER CO. Łukasz Kłósekfirma
Pokaż firmę
FARMER CO. Łukasz Kłósek
Rzezawa, Borek 352
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Tunel dalekobieżny CPK w Łodzi. Będą dodatkowe ekspertyzy stanu budynków [OŚWIADCZENIE]artykuł
Pokaż artykuł
Tunel dalekobieżny CPK w Łodzi. Będą dodatkowe ekspertyzy stanu budynków [OŚWIADCZENIE]
Tunel dalekobieżny CPK to kluczowy element tzw. linii „Y”, czyli projektowanej trasy Kolei Dużych Prędkości między Warszawą, CPK, Łodzią, Wrocławiem i Poznaniem. Będzie on przebiegać przez centrum Łodzi – pod istniejącą, gęstą zabudową. Na etapie sporządzania projektu budowlanego na zlecenie spółki CPK została wykonana ocena stanu technicznego budynków, a teraz planowane jest pogłębienie wcześniejszych analiz. Spółka CPK wydała specjalne oświadczenie, którego treść, w całości, prezentujemy poniżej.
[Wrocław] Wrocławski dworzec pachnie świeżością i robi wrażenieartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Wrocławski dworzec pachnie świeżością i robi wrażenie
Do Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej coraz bliżej - widać to także na ulicach Tychów. Białe i czerwon...
[Kraków] Budowa metra przyśpieszyartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Budowa metra przyśpieszy
Przyśpieszy budowa komunikacji podziemnej w Krakowie – zapowiedział w Radiu Kraków wiceprezydent ds....
W Warszawie powstają trzy ostatnie stacje II linii metra i STP Mory [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstają trzy ostatnie stacje II linii metra i STP Mory [FILMY]
Co słychać na budowie trzech ostatnich stacji II linii warszawskiego metra i STP Mory? Obecny etap prac na ostatniej części M2 obejmuje perony, tunele i stację techniczno-postojową Mory, z której będą ruszały pociągi.
W Warszawie trwa budowa trzech ostatnich stacji II linii metra i STP Mory [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie trwa budowa trzech ostatnich stacji II linii metra i STP Mory [FILMY]
W Warszawie trwa budowa trzech ostatnich stacji II linii metra i STP Mory. Obecny etap prac na ostatniej części M2 obejmuje perony, tunele i stację techniczno-postojową Mory, z której będą ruszały pociągi.
Jest już umowa na opracowanie projektu tunelu, który połączy obie Pragi artykuł
Pokaż artykuł
Jest już umowa na opracowanie projektu tunelu, który połączy obie Pragi
Jest już umowa na opracowanie projektu tunelu, którym ul. Tysiąclecia przebiegnie pod torami kolejowymi przy stacji Warszawa Wschodnia. Konstrukcja powstanie w ramach prowadzonej przez PKP PLK modernizacji linii średnicowej. Opracowana zostanie także koncepcja przebiegu ul. Tysiąclecia – na odcinku łączącym ulice Żupniczą z Kijowską. Inwestycja ma być gotowa w 2029 r.
Jest porozumienie w sprawie budowy tunelu drogowego w ciągu ulicy Tysiąclecia pod stacją Warszawa Wschodniaartykuł
Pokaż artykuł
Jest porozumienie w sprawie budowy tunelu drogowego w ciągu ulicy Tysiąclecia pod stacją Warszawa Wschodnia
Jest porozumienie PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. z Urzędem Miasta Stołecznego Warszawy w sprawie budowy tunelu drogowego w ciągu ulicy Tysiąclecia pod stacją Warszawa Wschodnia. Przyjęte rozwiązanie to szansa na poprawę komunikacji w mieście.
[Wrocław] Dworzec Wrocław Główny 50 dni do Euro!artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Dworzec Wrocław Główny 50 dni do Euro!
Inwestycja na dworcu Wrocław Główny jest w końcowej fazie realizacji. Dworzec będzie gotowy do obsłu...
Opóźnienie budowy tunelu średnicowego w Łodzi – aktualizacja harmonogramu inwestycji [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Opóźnienie budowy tunelu średnicowego w Łodzi – aktualizacja harmonogramu inwestycji [FILMY]
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. poinformowały o przesunięciu terminu zakończenia budowy tunelu średnicowego w Łodzi o co najmniej rok. Pierwotny harmonogram przewidywał ukończenie prac w czerwcu 2026 roku, jednak obecne szacunki wskazują na najwcześniejszy możliwy termin finalizacji w 2027 roku. Dodatkowo inwestor nie wyklucza konieczności wyburzenia części budynków znajdujących się w strefie oddziaływania tunelu.
Kolejowy tunel średnicowy w Łodzi z dużym opóźnieniem [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Kolejowy tunel średnicowy w Łodzi z dużym opóźnieniem [FILMY]
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. poinformowały niedawno o przesunięciu terminu zakończenia budowy tunelu średnicowego w Łodzi o co najmniej rok. Pierwotny harmonogram przewidywał ukończenie prac w czerwcu 2026 roku, jednak obecne szacunki wskazują na najwcześniejszy możliwy termin finalizacji w 2027 roku. Dodatkowo inwestor nie wyklucza konieczności wyburzenia części budynków znajdujących się w strefie oddziaływania tunelu.
Rozpoczął się następny etap budowy podziemnego tunelu kolejowego w Łodziartykuł
Pokaż artykuł
Rozpoczął się następny etap budowy podziemnego tunelu kolejowego w Łodzi
Rozpoczęła się realizacja kolejnego etapu wielkiej inwestycji kolejowej w Łodzi, budowy podziemnego tunelu średnicowego. Mniejsza maszyna TBM Faustyna rozpoczęła drążenie trzeciego jednotorowego tunelu z komory startowej przy ul. Żniwnej do przystanku Koziny. Aglomeracja łódzka zyska nowe połączenia dalekobieżne, regionalne i aglomeracyjne oraz lepszą komunikację w mieście. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. za ok. 1,9 mld zł netto w 85% współfinansowana z POIiŚ.
Tunel średnicowy pod Łodzią: Trwa demontaż tarczy Faustyna [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Tunel średnicowy pod Łodzią: Trwa demontaż tarczy Faustyna [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Kobyłce rusza budowa tunelu w rejonie ul. Orszagha pod linią kolejową Warszawa - Białystok artykuł
Pokaż artykuł
W Kobyłce rusza budowa tunelu w rejonie ul. Orszagha pod linią kolejową Warszawa - Białystok
Dzięki budowie dwóch bezkolizyjnych skrzyżowań w Kobyłce zwiększy się bezpieczeństwo na trasie Rail Baltica i usprawni ruch drogowy w mieście. Wykonawca rozpoczyna budowę konstrukcji tunelu pod linią kolejową. Zakres prac i względy bezpieczeństwa łączą się ze zmianami w komunikacji. Inwestycje PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. są współfinansowane ze środków unijnych instrumentu CEF "Łącząc Europę".
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA